reklama

Ja len tak; že úžasné :)

Rozkýchal som sa.Z peľu nejakých stromov, určite, hoci uprostred mesta, a tak som rýchlo spustil ústup na iné neškodnejšie miesto.Ku zastávke električky, pozrieť na odchody, nejaká ide o pár minút, naozaj došla a už som sa viezol preč.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: autor:ja)

Posediačky, v luxuse nekýchania a s pohľadom na letné mesto som myslel na to, ako to všetko funguje a do seba zapadá.
Možno z pohľadu človeka, ktorý nikdy civilizáciu nevidel.
Mesto, v ktorom sú domy a medzi nimi vystavané ulice.

(Lebo napríklad pred pár tisícročiami kdesi vraj existovali sídla s hlinenými domami nalepenými jeden na druhý bez akýchkoľvek medzier.
Chodilo sa po plochých strechách iných domov a dovnútra sa schádzalo rebríkmi v otvoroch striech.
Lebo uličky ešte nevymysleli.)

A ja tu mám normálne mesto so zázrakom širokých ulíc a kovových koľajníc.
Pri nich postavené búdky proti zlému počasiu, priehľadné - no nie je zvláštne, že cez tvrdú vec vidno? - a svetlé.
A vôbec, že tu tie búdky vôbec - taký drobný prejav dobra nás k sebe samým; možno sa tam pritisnúť v daždi alebo vetre, alebo skryť teraz do tieňa - a to vie potešiť :).
A zázrak nad zázraky - obyvatelia mesta, takmer všetcipoznajú čosi, čo volajú písmo, (keď si predstavím, že v tamtých časoch to bol sen, aby vedeli všetci čítať a písať) a že aj ja som jeden z nich, týchto neuveriteľných vzdelancov, pozriem na zvláštne klikyháčiky na papieri v tej búdke a viem veštiť: o pár minút príde stroj, ktorý ma rýchlo prenesie o kilometer ďalej.

A naozaj, predpovedanie budúcnosti funguje, ten stroj je tu, otvorí sa, ja vojdem dnu, veziem sa a o chvíľu z neho vyjdem a som tam, kde som chcel byť.

Pravdaže, banálne samozrejmé.
Ale niekedy ma to zdanlivo všedné nadchne a vtedy si hovorím:
Aký máme úžasný svet.
Ja len tak :-)

Marcel Koško

Marcel Koško

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pubertiak košický, ktorý v roku 1978 mal 18 a už mu to snáď ostalo. Živí sa počítačmi, myšlienkami a zvyškami optimizmu. Uvidíme dokedy ...(ps: prípadná pošta ma trafí na marcel.kosko na servri gmail.com) Zoznam autorových rubrík:  Dlhé riadkyKrátke riadky

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu