reklama

Som rád

že je zopár vecí,pri ktorých sa možno zastaviť.Napríklad v mojom meste,napríklad fontána,napríklad ráno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
(zdroj: autor:ja)

To hrá akási hudba
a akési slnko,
žlté a veľké,
spoza môjho chrbta
svieti
a hreje
a farbí
kvapky lietajúcej vody
do oblúkov dúhy.

Som rád, že nie som na pustej ploche,
ale na miestach,
kde sa možno zastaviť
a užiť chvíľu rána
vlastne každý deň.

Marcel Koško

Marcel Koško

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pubertiak košický, ktorý v roku 1978 mal 18 a už mu to snáď ostalo. Živí sa počítačmi, myšlienkami a zvyškami optimizmu. Uvidíme dokedy ...(ps: prípadná pošta ma trafí na marcel.kosko na servri gmail.com) Zoznam autorových rubrík:  Dlhé riadkyKrátke riadky

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu