reklama

prezývka na tri

Mám kamoša.Strašný chlap.Niekedy veľmi vynikajúci.Vídam ho iba cez obedy, občas mi orazí lístok.A je stručný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Teda okrem chvíľ, keď sa dostaneme na pivo a vtedy spustí monológ o tom a o tom a o tom ... Ale inak je fakt stručný. Ešte aj prezývku má na tri písmená.

Odcestoval kamsi na dovolenku.
Mal sa vrátiť teraz dakedy.
Žijem svojimi problémami, dakde sa náhlim.
Zazvoní mi mobil (to je vedľajšie, že akurát v najnevhodnejšej chvíli.)
Nevidím číslo, kto mi volá.
Ale, no kto asi :-)

"Čaf."
"Čaf."
"Orazil som ti slivkové buchty."
"Dobre."
"Čaf."
"Čaf."

A vybavené.
Super telefonát.
Rozosmial ma.
A tak to stálo za napísanie.:-)
Ako každá dobrá vec.

Marcel Koško

Marcel Koško

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pubertiak košický, ktorý v roku 1978 mal 18 a už mu to snáď ostalo. Živí sa počítačmi, myšlienkami a zvyškami optimizmu. Uvidíme dokedy ...(ps: prípadná pošta ma trafí na marcel.kosko na servri gmail.com) Zoznam autorových rubrík:  Dlhé riadkyKrátke riadky

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu