reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marcel Koško

Marcel Koško

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pubertiak košický, ktorý v roku 1978 mal 18 a už mu to snáď ostalo. Živí sa počítačmi, myšlienkami a zvyškami optimizmu. Uvidíme dokedy ...(ps: prípadná pošta ma trafí na marcel.kosko na servri gmail.com) Zoznam autorových rubrík:  Dlhé riadkyKrátke riadky

reklama

Krátke riadky

Čas

Marcel Koško

Čas

Ktorýsi z týchto dní,v prestávke medzi dvoma lejakmi,som pozrel na neboa zdalo sa akési prázdne a tiché.Dážďovníkov niet.

  • 18. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 955x
  • 2
Som rád

Marcel Koško

Som rád

že je zopár vecí,pri ktorých sa možno zastaviť.Napríklad v mojom meste,napríklad fontána,napríklad ráno.

  • 13. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 787x
  • 1
a ráno

Marcel Koško

a ráno

Popŕcha.Zo sivej oblohyna zelené listy orecha.

  • 11. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 738x
  • 1
Napriek blížiacemu sa letu

Marcel Koško

Napriek blížiacemu sa letu

Napriek blížiacemu sa letuje daždivo a veľmi chladno,no veľký krík ruží u mojej mamy kvitneakoby bol ten najkrajší deň.

  • 9. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 555x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu